Isnin, 14 Disember 2009

!khLAs


mungkin pernah aku katakan "aku takkan patah Balik"
tp itu luahan waktu aku sendiri bukan dalam keadaan yang sedar..marah,sakit hati sumenya ada...
pernah x kita lepaskan peluang yang diberi?
tidakkan...
begitu juga dengan aku,aku xnk lepaskan peluang yang Allah beri jika Dia inginkan aku kembali semula pada tunangku(aku xpernah anggap aku ne dah putus).
cuma aku perlu kuat dan lebih tabah untuk dugaan yang akan datang..
aku pun tak tahu nk cakap cm ner kalo owg tanye..mEngAPA muDAhnYA memBeri MaaF?
sedar tak mungkin aku pon silap jg dahulu waktu tunangku putuskan hubungan ini
su mungkin akan lebih matang selepas ini dan jadi sedikit terbuka dengan hidup ini...
09dec2009 11.57am Ne Msg Yang abG beri (abg menyesal tgl'n su..abg xthu nk ckp mcm mn dgn su..abg bodohtw tgl'n su dlu.sbb su lah owg yg plg baik & sempurna..abg btol2 menyesal su.klu su blh trema abg.abg nk btolkan semula ape yg berlaku..abg bersalah pada mak su.semua family su.su xde salah pape pun dgn abg.)
ari ne masuk hari ke 6 aku dan dia bersatu kembali..tp sayu hati 2 masih lagi ada..
aku btl2 xsangka kami akn bersama semula..
aku betul2 IKHLAS dengan sume ini...

Tiada ulasan: