Khamis, 17 Disember 2009

Tak B!sa MeM!liHmu


aku tak bisa memilihmu..
sayang?cukup sayang aku pada mu..
dan kau pun tahu seberapa besarnya sayang ku itu..
aku terpaksa buat pilihan..
sebab kita takkan dapat memiliki keduanya
aku pernah katakan dulu..aku tak takut jika kau yang berubah..tapi aku takut aku yang berubah...
jangan tinggal aku sendirian dan sepi dan waktu itu akan buat aku jadi rapuh..
dan jangan pernah lepaskan aku jika aku minta kau buat begitu..
tapi kau lebih rela lepaskan aku..dan minta aku teruskan jalanku...
aku mengharap kau menahan aku,tp....
aku sekarang jadi keliru..antara sayangku dan cinta sejati aku.
"A" aku sayang kau.."K" aku pun sayang kau
mn yang harus aku pilih?
beratnya dugaan dalam buat pilihan aku takut aku tersalah pilih..
baiknya dia,buruknya dia,
ya Allah tunjukkanlah yang mn pilihan yang sepatutnya....
bahagiakah aku disisinya atau deritakah aku disisinya..
dikasihikah aku disisinya atau dikasarikah aku disisinya..
jika aku tak pilih keduanya..mungkinkah aku akan bahagia?

Tiada ulasan: