Khamis, 10 Disember 2009

tak mampu ku bohongi diriku

aku tak mampu nk bohong diri aku..
aku terlalu sayang dan cinta dia..
biar ape pun pandangan owg tentang dia..
tapi aku tahu kenapa dan apa sebabnya..
tak salah bagi peluang kedua..
aku pun selalu berharap ada peluang kedua tok tebus balik ape yang tak pernah aku wat selama ni ngan dia..
aku harap sangat hari2 akan datang akan lebih bermakna untuk kami berdua
dia dah ada target next year kami kawin itu janjinya..
dan aku sebenarnya selalu menagih janji 2 dari dlu lagi..
dlu mungkin aku dan dia sama2 masih mentah..
buat keputusan terburu-buru..
kalau x kerana perpisahan ini aku xkan rasa hidup peritnya aku tanpa dia
dan dia pun xkan sedar betapa aku ne terlalu sayangkan dia..
banyak perubahan yang aku dan dia alami..
aku lebih kenal ramai orang
dan dia kata dia baru sedar dari "buta hatinya"
aku xn unkit ape yang pernah dia lakukan pada aku..
cuma aku harap dia lebih bijak memainkan peranan dia disisi aku..
dan aku insyaallah xn jadi terlalu lemah disisinya..
aku yakin dia berubah.dan akan jadi yang terbaik untuk diri aku...
aku sedar aku memang xpernah buka hati aku untuk mana lelaki melainkan dia..
"A" aku sebenarnya tak tahu nk kata baagimana hati aku ne..
aku sayang kau tp cinta aku xpada kau..
aku xnk kau terluka..
aku hargai setiap detik kau bersama aku..
setiap masa yang kau curahkan sewaktu aku keseorangan..
setiap minit yang kau beri masa aku sedih dalam tangisan..
dan setiap saat kau beri kata2 semangat biar aku buleh teruskan hari2 aku..
tp aku yakin sebenarnya kau begitu memahami naluri aku sebagai seorang SURIANI kan "A"
Ya Allah,aku mohon padamu kau berikan lah aku jalan untuk selesaikan masalah ini..aku tak mahu ada yang terluka..
aku juga mohon kekuatan untuk berterus terang dengan keluarga aku tentang hubungan kami ini..

Tiada ulasan: