Selasa, 15 Mei 2012

khairunnisa bte khairil anuar

Dah lebih 2bulan menyepi
bukan menghilang atau rajuk diri
cuma berehat minda dan hati
hehehhe...xdalah sebenarnya ngah cuti bersalin
pengalaman pertama mempunyai anak sendiri
2 y xda masa nk sibuk2 mengepoh kt sini
alhmdulillah
29-02-12
telah selamat melahirkan baby gurl dengan berat 3.2kg
pada pukul 12.08 tengahari
perasaan???
tentulah seronok..bahagia...sume lah ada
y pasti terima kasih buat en asben sbb menemani sy waktu melahirkan
(walaupon sy tahu en asben sy bkn lah jenis y kuat semangat tp demi saya & ank y bakal lahir dia kuat'n hati masuk labourroom utk bersama sy)

terharu rsnya sob..sob..sob

pengalaman pertama kali bersalin?
alhmdulillah sakit y saya alami xdalah begitu menyakitkan
saya juga banyak'n membaca 


“Tidak ada Tuhan selain Engkau, Maha Suci Engkau, sesungguhnya aku termasuk orang orang yang zalim". 
(Surah Al-Anbiya': ayat 87)

dan ayat qursi
sakit pon xmengambil ms y lama...
syukur ALLAH permudah'n semuanya

walaupon pada awalnya macam2 perasaan y timbul..
nti next entry saya akan kongsi'n petua2 semasa mengandung dan selepas bersalin..


hokeylah xtw dah nk membebel ape,meh saya
memperkenalkan baby khairunnisa

mata dia mcm saya'n...tp sebenarnya nisa lebih byk ikot muke papanya








Tiada ulasan: