Jumaat, 8 Oktober 2010

SALAm Akhir sYAwal






hari ne last syawal...




sebenarnya byk lg umah xpg menziarah..




bkn xnk pg..tp kesibukkan ms y menghalang..




insyaallah next year panjang umo jmpe lg syawal...




raya taun ne seronok sgt..walaupon PENAt menjait hingga pg raya




pg beraya ngan muke mengantuk n sampai tertdo2 kt uma m.cik..(hhhehe buruk perangai)




y cukup wat aku gembira coz masih dpt beraya bersama abie(last year dia outstation..hehehhe...ms2 sulit kami berdua*break-off)



syukur sgt2 pdmu ya ALLAH


tetibe dpt chocolate dr somEone(hehhehh..jauh 2 dia bw dr labuan)terkejut..tp pape pown treme kasih....


seronok dpt beraya ngan kengkawan(next year dah rayer ngan suami plak...ahak! gatal)


dpt ank saudara baru lg...(selasa 5oct 2010)


nm lum tahu lg....comelnyer..t end of year tmbah lg sowg nk saudara(k.sha plak)pas2 aja...

rezeki mkn tambah2 dlm family skrg ne...(uhuk!uhuk!ada lebey2 pas2 r kt aku neh!)

untuk NORA..sory sgt2 aku bkn xnk dtg uma ko tp aku terlalu busy..schedule aku full r..xleh gerak...(ko mst marah ngan aku'n...yer r dah lme aku ckp nk dtg tp xdtg jg)owh my fwen im so sorryyyyy....

pape pun untuk sahabat,kawan,saudara dekat n jauh,akk2 n abg2 y aku sayang sume aku cm nk minta

ampun dan maaf andainya

TERkasar bahasa

TERsilap bicara

TERmarah yg xkene

TERtanya xtentu hala

TERsasul y xsengaja

TERpukul kt mn2

TERpekik d telinga

TERhantuk dikepala

TERpinjam harta benda

TERmoody xsemena2

TERumpat bila2

TERlupe nk tgur bila berjumpa

TERlupe nk senyum

TERlupe nk bg salam

TERmacam2 lg y y kene mengena

semoga dimaafkan yer....




Tiada ulasan: