Isnin, 11 Oktober 2010

detik dan perjalanan

2ary cuti huby bw lek uma mak dia....
sbtu ptg singgah g uma kwn abie kwen kt tgrh 6(kami dtg dah mlm 8.30,hehehe...ngan pkaian y sempoi glew..aku r(jeans n t-shirt)abie xbgtw sape suwoh....
sampai pon dah dkt 11.30mlm..
topik utama(tarikh kami nk nikah nti)huhuiiiii...dpt kata putus 28 jan 2011 nikah..30 jan 2011 sanding...
seminggu selepas 2 uma abie plak...
reallyyyy ker nk kwen ne????
mcm xcayer plak...
pape pon tgl nk bgtw mak jer ne...
errrr.....complicated r..
aku pening mcm ne...
serabottt
tp disebab'n xnk pk..
aku lex2 jer...
wat mcm xda masalah...
n now aku kne plan majlis aku btl2
a~z... hope everthing is perfect...
theme dah pilih(tangerine orange n cream)colour +++ peach/pink
baju nikah(cream)
brg2 hantaran
kad kwen...souvernier...
pelamin..bilik pengantin..
owh byknyer keje...narik nafas su.....
lepas'n.......huuuuuuuuuu.........



Tiada ulasan: