Jumaat, 1 Oktober 2010

KAwaN BersaMa kERja

semalam pg jusco lambat giler servis aeon..penat tgu smpai 1jam setgh bru siap....perhhh..dah r lapo..ngah tensen ngan dak uma y budget2 bgus sangetlah konon...mkn r bertambah2 tension...mkn mlm dah kul 11lbh...(aku bru nk diet)tp disebab'n kelaparan n thp emo y xbgs sgt melantak r jg mkn...aku sedikit pelik malam semlm abie aku bercakap mcm bertih jgung selalu mulut aku jer y mengomel..ne dia plak y sedap bercte..aku pon dgr jer r'n...dr mule cte pasal KERJA n KAWAN..2r kalo kerja dibwh kwn sendiri...nk tjuk dia jer y bgus..abie plak mkn aty(katanya)..dulu aku dah pesan kerja kalo ikut kwn ne xkemana jdnyer...tp 2dah pilihan so skrg terima r....kwn plak lambat pick up ape y abie kata..adehhhh!!!parah r...aku cm harap abie bertahan lh kerja sbb nti nk kwen'n..so skrg bkn ms nk pk cr kerja laen dh r susah dpt kerja skrg ne....kawan plak harap2 berubahlh..jd r owg y ada hati n perasaan cket...n utk abie SABARlah yer.......dan aku bersyukur sgt2 sifu n opismate aku owngyer berkerjasama...

Tiada ulasan: