Selasa, 5 Oktober 2010

faham dan memahami


sebal....

dr jumaat ~ isnin ala2 merajuk r konon...sedikit salah sangka...

terkuciwa hati...abie lex2 jer...owg lelaki biasa r sume bende remeh dirasa'n...(xnk pk katanya)

lg r +++timbul luke2 kecil dihati...

tp kuo jg semalam pg mkn..abie blek keje amek g mamak jer...dia teringin nk mkn mage(aku pon leh masak'n)

xpe dia kata relex2 jer xpyh msk ary ne...

aku bukan minta sepenuh hari dan waktunya untuk aku...

tp bersedialh beri'n minit n saat untuk aku waktu aku perlu'n nyer...

ini abie sllu lebih'n owg len berbanding aku..(giler lh kalo xcemburu....)

mana x aku ne kesal ajer.....

aku tw r abie cukup faham aku..(aku marah ker,merajuk ker,sedih ker....dia dah bule faham pergerakan aku...)

dan sbb itu lh dia wat xkesah jer(gerammmmmm betul...)

tp dlm xkesah2 abie dia pandai memujuk(cehhh..perasaan)smlm ada 1 msg y abie anto y wat rasa sebal 2 kurang cket r...[be...jgn lah terlalu pk y abie ne slu abai'n be..abie xpnh mcm 2...ingat abie ne xda hati nk jg perasaan be...6.10pm 4oct10]

sebenarnya kalo dipk kelako pon ada kdg aku n abie ne...

marah2..gaduh2..tp leh g kuo g mkn sesame..belanjer same2...('',)

dlm merungut2 smlm..mengadu rasa xpuas hati...

abie tnjuk'n sifat penyayang dia 2...terkejut tp sukerrrrrr.....

hikh!hikh!....abie ckp..abie xnk layan gaduh dlm msg ...nti abie xnmpk aku..aku pon xnmpk dia..mcm ne'n kalo aku merajuk dia leh pjuk aku..huhuhu..betul jg 2...aku akn cube mengerti n cube lbh memahami isi hati seorang lelaki(abie)
su kene lebih FAHAM dan MEMAHAMI...
kalo di'ikut'n 4 bulan jer lg su..Dun wory be hEpy!!!!
i'm getting marriage..





Tiada ulasan: