Jumaat, 12 Ogos 2011

9 Weeks

ary rabu 10-August-11
xlarat sgt rsnya nk pg kje..
amek AL n pg klinik
doc said dah 9 minggu...
aku pon dah wat buku check-up...
next appoitment 7-sept-2011...
minggu2 berlalu semakin ketidaklaratan diri ini...
petang saja aku dah mula pening+macam nk pitam+nk muntah2
selera makan masih jg tiada...dah dekat sebulan aku xmkn nasi...
berat bdn dah turun 4kg..
mana nk dpt tenaga...
aku sahur pon ngan segelas air masak n sebiji spirulina
berbuka pon same..segelas air,sekeping biskut,sebiji buah...
lain2 mmg susah nk mkn...
bule makan..cm aku xlarat nk muntah ape y aku dah mkn...
emosi jd xstabil kdg2...
cepat sgt cengengnyer....
*y slalu aku ingat tok diri sendiri
bertahan n sabar sue....
tp sebenarnya lebih kepada tidak tahan...
macam mana 2??????

Tiada ulasan: